Fredag! :D

Hej! Fredag idag!
Vilket är toppen!

Idag har dagen varit rolig och jag har till och med börjat gilla KEMI?! :O haha, men dagen höjdpunkt var så klart:

IDROTTEN! Vi hade "tärningen" som jag och Emm tjatade till oss!
Har längtat efter att köra det hur långe som helst!
Det går ut på att man är 2 lag och vi har en gemensam tärning, 1 & 2 är fotboll, 3&4 innebandy och 5&6 är fotboll. sen så slår man den igen och ser hur många som ska göra den sporten! Det var skitkul!
Jag gjorde faktiskt några mål och mitt lag vann första omgången. Men 12-8
Men sen så började vi om och förlorade med 3-2. Men de gjorde inget.

För att det känns så jävla bra att kunna röra på sig igen! + att jag blir så glad av att göra saker i lag! (Även o man förlorar.. haha skojar! )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0