Gymmet, här kommer jag!


Jaha, jag bestämde mig för att åka och gymma istället för karaten.
Hmm, vet inte varför men jag känner inte riktigt någon lust.
Börjar med karaten på måndag! :) Längtar efter att träffa någon/ några personer ;)

Jag kommer att köra lite styrka idag beroende på hur långt jag cyklar... Men lång stretch blir det!

Älskar att stretcha låren och vaderna! :D och rumpan! Jag kan ta en kort på min tränings outfit sen om någon är intresserad.. Men jag har en stor t-shirt och tajta långbyxor. Ganska skönt när man inte behöver bry sig om byxorna som fladdrar och för att magen som hänger :P haha nej med det är det som är toppen med STOORA tröjor. Jag känner mig iaf inte så instängd.

Jag har iaf ätit mellis nu. Det blev skorpor och kalkon. Och te! Jag provade en ny, som heter:
nånting, men här kommer det en bild!
 
Sorry att blixten kom över texten men man ser iaf! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0