Gymmet igen..

HEJ!
Har tränat klart och har precis kommit ut ur en varm dusch!
Jag kunde tyvärr inte gå och träna karate idag eftersom jag har sååå mycke plugg :(
därför var jag tvungen att välja en lite mindre träning men fortfarande jobbig!
Som vanligt så körde jag bara kondition och stretch.
Jag cyklade, och resultatet blev:
Längd: 10. 20 km
Tid 22min
Kcal: 212
Motstånd: 12,13 HILLS
Jag ökade efter 10 min :)

IAF nu så sitter jag och diskuterar med några idioter som tror att dem kan något om idrott!!!
Jag är så less på dem efter att de sa att jag inte skulle prata så som jag gjorde i verkliga livet att jag till och med föreslog att vi skulle träffas och diskutera!
Helt lack!
Jag skapa ett nytt inlägg genom att skriva mitt träningsschema och att jag har knäproblem men frågar efter saker som hjälper till att AVbelasta dem. Men då kommer SAMMA idiot och säger " Jag vet inte vad du har för problem... lalal" Men va fan! Är det inte klart och tydligt vad jag vill ha hjälp med? AVBELASTNINGEN! Ett exempel är simmning? IDIOT!
Sen så är det ett inlägg med en kille som kriver sitt schema och det står KRITIK VÄLKOMNAS!
Då kommer jag in och lägger ett förslag. men sen när han tycker att det inte är bra så skriver han värsta texten om att jag inte vet vad jag pratar om osv. och på så sätt kan skada folk?!?!?
AAAAA, får bara lust att sparka dem mellan bena!
Blää, aja.. får se om jag ska träffa idioter/na och få dem att fatta riktig idrott. :)
p.s : det va bara inte det här men jag märker att jag blir LITE upprörd av att prata om det igen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0