Har äntligen fattat hur min klocka fungerar!

Japp som rubriken säger fattade jag den igår.
Efter att noggrant studerat brukanvisningen! :D
haha, nu vet jag hur man räknar ut kalorier, steg, fettförbränning, läng, tid (stoppur) typ. hihi, de finns mer saker men jag måste kolla de noga senare!
Jag köpte den på Tradera för ungefär 300 kr.. Jag tyckte de va ett ganska bra pris för att den kostade 700 kr i vanliga fall. Jag kan också ställa in den på löpnning eller gång. De finns såklart vanlig klocka och den visar datum, månad och år :P Vilket är bra för jag glömmer bort vilket år de e.. -.- hehhe
 
Den är ju inte sååå fin att använda till typ fester och så men den är sjuktsmart att använda vid träning och typ gå till skolan :P
Ska prova att ha den idag när jag inte tränar.
För då får jag ju se hur mycket jag förbränner utanför träningen.. Eftersom jag typ vet hur mycket jag förbränner på tränningen.
De fick jag reda på här :

http://iform.se/test-traning/sa-mycket-forbranner-du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0