Home sweet home!

TRÄFFAT MIN ÄLSKLING LI!

Vi träffades när vi va fem år och har hållit kontakten hur länge som helst!
Idag så hade vi otur att vi kom fram till centrumet när de skulle stängas så vi åkte runt och såg ett mysigt café som var öppet en timme till! WOHO
Jag köpte en varm choklad UTAN grädde ;) och en torr kanelbulle. Men den va okej..
Sen så gick vi runt och kom fram till att vi ville spela fotboll, så vi ringde min lillebror och fråga om han vill vara med, det ville han! :D
 Så vi gick och bytte om och spelade skitlänge!
Sen var vi faktiskt tvungna att gå eftersom det inte fanns några lampor i närheten.

Rörelse idag: Fotboll ca 40 min( Okej det va inte såå länge) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0