Måndag

God morgon!
Sovit gott?

Vaknade för en halvtimme sen. Ska snart äta lite flingor med mjölk!
Det blir :

 

Ikväll så ska jag träna KARATE vilket som kommer bli sköönt!
Har ju inte tränat karate på en HEL VECKA!
Galet!!!
Iaf så kommer jag träffa kompisar igen.
Men men, jag har ju nationella i engelska på fredag så får vi se om jag inte får ÖVERDRIVET med läxor idag.
Annars går jag! 100%
Jag tror att jag har matteprov på onsdag men de måste jag kolla upp.
Men som jag sa om det inte blir överdrivet.
För jag har snart tävling och har kommit efter med typ 5 träningar..

Well, maybe see you later!
:)

Kommentarer
Postat av: thaipinnen

sv; tack så jätte mkt, ja det har jag :)

2011-04-04 @ 13:17:55
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0