Morning!

God morgon!


Har ätit frukos och väntar nu på svar från min kompis om vi ska träffas idag :)

Juste igår, gårdagens kaka blev inte så bra som jag trodde att den skulle bli, men nästa gång så ändrar jag på den..
Jag smälte mörk choklad i en skål i kastrullen och la sedan det på en bakplåtspapper. 
Efter det så la jag jordnötter på. Men jag la choklade för tjock så det blev en ganska konstig smak.
Men man skulle lägga choklade smalt så att den blev över hela bakplåtspappret. Eter det la jag den i frysen och ett kort tag senare såva den klar. Det va inte någon riktig skillnad. Så istället för jordnötter så kan man lägga till flingor. så att det blir mer krispigt! :) 
 
Såg på den nyaste Big Bang Theory igår! Avsnitt 19 på säsong 4. Jättebra!
Därför så länkar jag ett avsnitt, från när Penny ger Sheldon en julklapp och han reagerar på ett nytt sätt ;)



Länken: 
http://www.youtube.com/watch?v=mlhHTdDqoBc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0