Nice att träna!

Hej!

Nu är jag tillbaka från träningen, duschad och lite öm i vaderna, tror inte att jag stretchade dem så mkt :S
Men det va skönt att träna! Det var roligt också! Jag pratade med min BÄSTA kompis om jobb medan jag cyklade och de va skitroligt! Folk började faktiskt titta.. hehe
Idag blev det inte så mycket men det blev :
25 min
6.44 km
211 Kcal
Jag valde Hills
Motstånd 12
Medan så redigerade jag lite bilder på min mobil, hehe jag vet inte varför men jag tycker inte att det är så roade att just cykla men det gör ja hellre än att löpa :)
Jag lyssnade också lite på musik, men kom på att jag inte hade överfört låtarna -.-
Efter träningen så tog jag ett äpple! och är faktiskt lite hungrig nu "/
Men men, nu måste jag plocka undan kläder i mitt rum, göra en NYTTIG kaka variant. Kan sätta ut recepet senare! :) ska ta kort på hur det ser ut senare!


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Trevlig helg :)!

2011-04-01 @ 19:56:04
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0