Prommis

Hej, jag och mamma va på en prommis för någon timme sen.
Det va ganska skönt.
Jag hade bara en långarmad, fleece och en väst. det räckte..
Fast det blev varmt när jag hade gått ett tag!
Vi gick i 1h och 10 min, sen gick vi och köpte jord till blommorna som jag bar på..
Hehe, lite styrketräning ;) det va 18 Liter men vet inte hur mycket kg!

En pomenad är lika bra som en löprunda!
Det är påståendet är bevisat av flera träningscoaher.
Den enda viktiga skillnaden är ju att konditionen påverkas. Men om man går väldigt snabbt så är det väl lika bra som att små jogga!

Mat efter träningen!
Varje gång efter träning så måste kroppen ha energi tillbaka
Då kan man äta en frukt tills man har kommit hem.
Men om man bor inom räckhåll ( 30 min) så kan man lika gärna vänta!
Jag åt lite couscous sallad. Den innehöll:
Oliver, paprika, isbergssallad, tomat, gullök
Eftersom jag inte gillar senapsdressing så tog jag inte det men om man tycker att det blir lite torrt så sätt ihop lite dressing själv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0