Sötsugen? hell nooo!

Blir du också sötsugen när du är hemma och inte har något att göra?!?
Jag med!

Här är några tips på hur man ska skita i det och vara nyttig! ;)

1. Ta en frukt / grönsak!
2. Inbilla dig att du äter det som du är sugen på!
3. Gå ut och rör dig! Få din hjärna på andra tankar! Jag brukar sätta på en film eller läsa en bok om jag blir JÄTTEsötsugen. men det behöver jag oftast inte eftersom FRUKTEN hjälper! :)
4. En smoothie utan extra ONÖDIGA tillsatser!
5. Te ? ta kanske en lite macka till ? :)

Det finns ju så otroligt mycket man kan göra för att inte ge med sig när man är sötsugen men jag tycker att de här tipsen räcker en så länge! :)

   MUMS!

Kommentarer
Postat av: Dessi!

Stort tack!:D

Hoppas du får en super dag!

2011-04-10 @ 19:05:05
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0