Tisdag kväll!

Hej!
Varit och jobbat idag, de gick bra!
Vi va i skogen och sånt.. fick lite sol! :D
Sen så märkte jag vid tre att jag inte skulle orka gå och träna så jag och mamma gick en prommis från enskede till gamla stan och åkte sen t-banan :)
De va inte så jobbigt, trodde de skulle vara längre men sen va mamma tvungen att skynda sig hem..

så den långa prommisen blev rörelsen idag..
Imorgon så tänker jag nog träna karate. Men jag är inte 100 på de..
slutar ju halv 5 och de är typ en timme hem. sen ska jag äta något osv.
kanske lägger mig och tittar på film (A)
haha nej men jag ska försöka gå..

Håller på med en matbok. hehe, jag skriver ner massa maträtter och kollar sedan kcal.
Sen när dagen är slut så kollar jag i boken och räknar ihop hur många Kcal ( kalorier) de va och efter typ en vecka borde ALLT fastnat :P

eller jag hoppas de ^^
Men jag kommer inte bli klar förän på länge känns de som!
Har typ bara skrivit ner massa maträtter och måste köpa " de speciella blocket" till de här.
de ska typ vara mellanlitet och fint.. hmm?
ska försöka bli klar till på onsdag..

JUSTE min hårddisk gick sönder?!?! :O
Skitarg! hade typ mer än 200 filmer!
Ringde OnOff och de sa att dem skulle försöka laga. så jag håller tummarna!
annars måste jag börja om :(

aja, måste stänga av snart om jag ska vakna imorgon..

de e faktiskt jobbigt att springa efter barnen och sola samtidigt! ^^

sov gott! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0