XXL

Hej!
Sovit gott?
De gjorde jag !
Har ätit lite mannagrynsgröt till frukost och ska snart gå till XXL!
Den ligger vid sundbybergs centrum..
Ska kolla på några träningsbyxor. De hade EXTRA pris ;)
Dagens rörelse blir nog bara en långpromis fram och tillbaka.
Eftersom det gör ont i minvänster vrist när jag lägger tyngd på den så är det inte så smart att träna mer?
(för idag)

Sedan måste jag plugga lite idag så att dagen imorgon inte går åt att sitta inne!
Jag har :
SO- Religion ( ska komplitera till MVG)
So- Geografi... Läsa "några" sidor
Teknik- skriva om vattenverk
Tyska prov på torsdag!
Jo det är typ de.


Sen ska jga försöka titta lite på HEROES!
´Har kommit till säsong 3! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0