Karate eller gym?

Hejhej!
Sitter och tänker på om jag ska välja karate eller gymmet imorgon..
Jag har fortfarande ont i knät och det kändes som om smärtan kom tillbaka lite idag när jag hjälpte mamma att handla. ( jag är den som bär -.- ) Grejen är att om jag gymmar så blir det inte lika länge men det blir inte lika kul heller.. Om jag tränar karate så kommer jag inte kunna göra så mycket eftersom jag knappast kan sätta vikt på vänster benet. Hmmm, jag kan nog tänka på det imorgon under dagen. Jag har ju idrott i skolan så vi fårse hur ont det gör.

Haha jag bjuder på den här bilden.
 Det var för 2 veckor sedan, när jag åkte skidor och mitt knä blev ännu mer missbildat..

P.s; det är första gången jag åkte skidor och det va skitkul! Förutom att jag ramlade hela tiden! haha!
Kan kanske sätta in lite mer bilder senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0